Wsparcie serwisowe SAP

W przypadku, kiedy dochodzi do awarii po zakupie systemu, może dojść do wykorzystania drugiej linii wsparcia producenta, jakim jest SAP Maintenance. Korzysta się z niej w przypadku awarii systemu, i umożliwia szybkie zgłoszenie problemu i posiada 24/7 dostępność do specjalistów, którzy są na bieżąco z aktualizacjami systemu.

Utrzymanie systemu SAP

Błędne przekonanie przedsiębiorców wynika z faktu, że dla nich utrzymanie systemu to tylko coroczne odnawianie licencji. Okazuje się, że to udoskonalanie systemu i dostęp do dodatkowych opcji, dających wiele profitów. Miedzy innymi, użytkownicy mają dostęp do szkoleń, które pogłębiają ich wiedzę o systemie i pozwoli na sprawniejsze z niego korzystanie. Co więcej, dzięki udoskonalaniu systemu, możliwe jest szybsze naprawianie zgłoszonych błędów, oraz dodatkowe szkolenia dla kadry zarządzającej.

Czytaj również: Jak wyczyścić komputer przed oddaniem?

Administracja systemu SAP

Kolejną ważną decyzją, którą podejmuje przedsiębiorca, jest przekazanie administrowania systemem SAP. Można zdecydować na jedno z dwóch rozwiązań. Pierwszym z nich jest pozostawienie administrowania systemu w przedsiębiorstwie, w dziale IT.

Innym rozwiązaniem jest wysłanie administrowania systemem do firmy zewnętrznej w formie outsourcingu. Czy można jednak mówić, że outsourcing jest niepotrzebnym kosztem? Więcej na ten temat można odnaleźć w tekście poniżej: